W ZWIĄZKU Z ROZPRZESTRZENIAJĄCĄ SIĘ EPIDEMIĄ KORONAWIRUSA ZGK SP. Z O.O. W BRZEGU DOLNYM INFORMUJE, ŻE ZMIANIE ULEGA SPOSÓB OBSŁUGI KLIENTÓW ORAZ ZOSTAJĄ ZAWIESZONE ODCZYTY WODOMIERZY.
STAN WODOMIERZA MOŻNA PODAĆ TELEFONICZNIE, MAILOWO LUB PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ.
ZGK SP. Z O.O. OBSŁUGUJE KLIENTÓW:
- W ZAKŁADZIE – PRZEZ DOMOFON ORAZ OKIENKO
- TELEFONICZNIE – NR 71 319 54 35
- MAILOWO – BOK@ZGK.BRZEGDOLNY.PL LUB ZGK@BRZEGDOLNY.PL
- ADRES STRONY INTERNETOWEJ – ZGK.BRZEGDOLNY.PL
NIE DOTYCZY SPRAW ZWIĄZANYCH Z USŁUGAMI POGRZEBOWYMI.
PONADTO INFORMUJEMY, ŻE PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ W KASIE ZAKŁADU ZOSTAJE ZAWIESZONA. FAKTURY MOŻNA OPŁACAĆ JEDYNIE PRZELEWEM.