Ochrona danych
  • O firmie
  • Główna
  • Aktualności
  • Przetargi
    • Krajowe
    • Zapytania ofertowe
    • Archiwum
  • Dokumenty
    • Cenniki
    • Zgłoszenie naruszeń prawa Uni Europejskiej
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Druki i umowy
    • Regulaminy
    • Ochrona danych
    • Badanie jakości wody
      • Wodociąg miejski
      • SUW Godzięcin
      • SUW Jodłowice
      • SUW Naborów
      • SUW Pogalewo Wlk.
  • Cmentarz
  • Kontakt
  • O firmie
  • Główna
  • Aktualności
  • Przetargi
    • Krajowe
    • Zapytania ofertowe
    • Archiwum
  • Dokumenty
    • Cenniki
    • Zgłoszenie naruszeń prawa Uni Europejskiej
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Druki i umowy
    • Regulaminy
    • Ochrona danych
    • Badanie jakości wody
      • Wodociąg miejski
      • SUW Godzięcin
      • SUW Jodłowice
      • SUW Naborów
      • SUW Pogalewo Wlk.
  • Cmentarz
  • Kontakt

Ochrona danych

Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w ZGK Sp. z o.o. w Brzegu Dolnym

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 lub art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z oo. w Brzegu Dolnym z siedzibą w przy ul. Urazka 11, 56-120 Brzeg Dolny, (ZGK Sp. z o.o. w Brzegu Dolnym) reprezentowany przez Prezesa Zarządu, adres poczty e-mail: zgk@brzegdolny.pl telefon: 071/ 319 54 35, 071/319 62 88 adres strony internetowej: https://zgk.brzegdolny.pl/
  2. W ZGK Sp. z o.o. w Brzegu Dolnym został powołany Inspektor ochrony danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą tel.: 693-337-954 lub adresu poczty e-mail: zgk@brzegdolny.pl lub pisemnie na adres Administratora wskazany w pkt. 1
  3. Pani/Pana dane osobowe w zależności od relacji łączących Panią/Pana z Administratorem, mogą być przetwarzane w następujących celach;
  • działań niezbędnych do zawarcia z Panią/Panem umowy oraz późniejsze jej wykonywanie (podstawą prawną będzie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia RODO) min. w zakresie:
  • dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wykonywania podłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, czyszczenie kanalizacji, montażu, demontażu i wymiany wodomierza, gospodarki mieszkaniowej, utrzymanie porządku i czystości w gminie, budowy, utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych, świadczenie usług pogrzebowych, cmentarnych, zarządzania targowiskiem miejskim, utrzymania i remonty dróg, ulic, placów i organizacja ruchu drogowego, roboty ogólnobudowlane i remontowe, wykonanie usługi odpłatnej;
  • wystawienia i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych, windykacji należności, wykonania umów o świadczenie usług.
  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawą prawną będzie  6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z realizowanymi zadaniami wynikającymi w szczególności z;
  • ustawy z dnia 15 września 2000r. Kodeks spółek handlowych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków;
  • ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali; ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie KC; ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych; ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami;
  • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych; ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
  • ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2015 r. poz. 1446 z późn. zm.).
  • ze względu na prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora danych (art. 6 ust 1 lit. f RODO) gdzie prawnie uzasadnionym interesem będzie min. realizowanie:
  • obsługi zgłoszonej awarii, realizacji kontroli wewnętrznej, obsługi zgłoszonej skargi, reklamacji, wniosku bądź pochwały, umożliwienie odczytu wodomierza, wprowadzanie danych do bazy adresowej, by zapewnić możliwość sprawnej komunikacji, ustalenie, dochodzenie, egzekwowanie, obronę lub ochronę roszczeń lub praw związanych z wykonywaniem umowy, nawiązania kontaktów biznesowych, związanych z udziałem w postępowaniu ofertowym, wysyłki materiałów marketingowo – informacyjnych, prowadzenia monitoringu wizyjnego dla zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, kontroli ruchu osobowego na obszarze (ZGK Sp. z o.o. w Brzegu Dolnym)
  • w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) m.in:
  • prowadzenia rekrutacji – wyłonienia spośród kandydatów do pracy osoby, która możliwie najdokładniej spełni oczekiwania Administratora wobec przyszłego pracownika,
  • udostępnienia usług drogą elektroniczną, na podstawie zgody wyrażonej poprzez akceptację regulaminu serwisu w formularzu rejestracyjnym, wysyłania alertów i powiadomień.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:
  • podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa min. właściwym organom gminy w sprawach realizacji zadań własnych polegających na zaspokajaniu potrzeb zbiorowych, organom właściwym w sprawach gospodarowania wodami i organom regulacyjnym w rozumieniu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych min. dostawcom systemów teleinformatycznych.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy/realizacji zlecenia, a po ich zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem wzajemnych roszczeń związanych z ich realizacją oraz przez czas wynikający z obowiązujących przepisów prawa m.in. przepisami podatkowymi, sprawozdawczości finansowej. Dokumentacja z danymi osobowymi, w szczególności dotycząca kwestii technicznych, będzie również przetwarzana do celów archiwalnych realizowanych w interesie publicznym i przechowywana w archiwum (ZGK Sp. z o.o. w Brzegu Dolnym) przez okres niezbędny wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u Administratora (Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt).
  2. Posiada Pani/Pan prawo:
  • dostępu do treści swoich danych przy czym;
  • prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, które zostały zebrane w sposób pośredni (z innych źródeł) w pewnych okolicznościach będzie ograniczone tj. w sytuacjach gdy żądanie dostępu do Pani/Pana danych mogłoby wpłynąć na prawa i wolności osób od których dane pozyskano, powyższe ograniczenie zostało wprowadzone ustawą wdrażającą RODO*,
  • żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe przy czym;
  • przypadku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego skorzystanie przez Panią/Pana z uprawnienia do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą,
  • żądania usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO, z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 lit b, e RODO tj. dane są niezbędne;
  • do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,
  • do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia RODO,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporządzenia RODO,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 ust. 1 RODO;
  • prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1. lit. a) RODO bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  1. W przypadkach gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. W zakresie danych osobowych, które administrator przetwarza na podstawie Państwa zgody, podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne.
  2. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym dane nie będą profilowane.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przesyłane do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

* ustawa z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. 2019 poz. 730)

Ekologia.pl – pogoda Brzeg Dolny

Kontakt

  • Ul. Urazka 11; 56-120 Brzeg Dolny
  • 071/ 319 54 35, 071/ 319 62 88
  • E-mail: zgk@brzegdolny.pl

© 2019 ZGK Brzeg Dolny